30 мар. 2014 г.

Революція поки не досягнула свої мети. Влада не перейшла до рук народу

 Останнім часом мене часто запитують, чому я весь час критикую? Але ж я це роблю не тому, що мені подобається критикувати, а для того, щоб в Україні врешті-решт почали відбуватися зміни на краще. Саме для цього гинули люди на Майдані, а не для того, щоб, як каже Яценюк, аж через 5 років, після того, як життя погіршиться ще більше, нарешті стало краще.
Складається таке враження, що це повторення того, що відбувалося в концтаборах Гітлера і Сталіна — для тих, хто вижив в цих концтаборах, дійсно стало краще, коли вони звідти вийшли. Якщо ми будемо керуватися такою філософією, то у нас ніколи не стане краще.
Не можна, щоб тобтою і твоєю долею розпоряджалися спочатку бандити, а потім, коли здолали бандитів, щоб долі людей потрапили до рук дилетантів і таких самих грабіжників і крадіїв.
Треба зрозуміти, що народна революція на сьогоднішній день не досягла своєї мети.
 Влада залишається в руках кланово-олігархічних груп, вона не перейшла до рук народу. Просто тепер ті, що захопили владу за рахунок жертв з боку народу — це представники другої і третьої шеренги кланово-олігархічних груп.
Я намагаюся показати, що на нас чекає в найближчому майбутньому, якщо ми не змінимо модель існуючої соціально-економічної системи та кланово-олігархічний характер пануючої влади. А форма, яку я використовую для того, щоб аналізувати дійсність тому така жорстка, що часу у нас всіх для креативних трансформацій залишається все менше, обмаль. Тому якщо ми хочемо щось змінити на краще, потрібно діяти негайно.

Комментариев нет: