1 июн. 2013 г.

Правлячий режим готується до розправ?


Голова Львівської ОДА отримав двох нових заступників. Серед них Львівські ЗМІ називають прізвище Василя Бахмацького, який у 2011 році обіймав посаду заступника начальника Управління СБУ у Львівській області.

Як відомо, саме у 2011 році у Львові на 9 травня відбувалися масштабні провокації, які закінчилися сутичками і побоїщем. І тоді СБУ щонайменше не змогло запобігти цим процесам, хоча, треба поставити питання, чи насправді СБУ не сприяла цим провокаціям?

Що ж означає це призначення? Чи можна припустити, що в обласні державні адміністрації підбираються особи, які вже пройшли через кров? В такому випадку це призначення можна вважати підготовкою до розправ.

Але чому ж на цю безпрецедентну подію не реагує обласна рада? Чому мовчать народні депутати, обрані в мажоритарних округах Львова? Де львівські депутати? Де Васюник, Хміль, Дубневич? Михальчишин міг би зуби показати. Чому обласна рада терміново не збирається на сесію? Як можна було допустити таке призначення?

1 комментарий:

Unknown комментирует...

Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз володію бізнесом, який я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.