16 авг. 2012 г.

Самовисуванцям буде важко довго залишатися незалежними

В умовах все більшого зростання потужності фінансово-корпоративних угруповань самовисуванцям буде все важче залишатися незалежними у політичному процесі.

Треба чітко розуміти, що найбільша правляча на сьогодні фінансово-корпоративна сім’я – Донбаська, хоч в ній і є серйозні внутрішні протиріччя. Хоча їх союзником є сім’я Ющенка – це треба казати чітко. «Наша Україна», на жаль, і верхівка КУНу – це союзник сім’ї сьогодні. Кучма – це нейтралітет, це сім’я нейтральна, але на мою думку вона не є продержавницька. І ми не повинні забувати про її сегмент – про Медведчука, який тут стоїть як розігруючий. Таким чином на сьогоднішній день тільки корпоративна фінансова група «Батьківщина» є певним поточним тактичним союзником державницьких, національних, націонал-консервативних політичних сил. І «Свобода» – само собою.

Самовисуванцям, які також стоять на антиолігархічних державницьких позиціях, але з певних причин ще не доєдналися до тієї чи іншої політичної сили, буде складно залишатися незалежними.

Поки що вони діють як незалежні фігури. Але я не думаю, що в рамках ситуації, коли зараз іде консолідація різних систем, незалежним абсолютно гравцям вдасться довго знаходитися поза цим процесом. Настільки потужними стають фінансово-корпоративні угруповання і настільки жорсткою стає грає, що поодинці, на мій погляд, практично вистояти буде неможливо.

Комментариев нет: