13 мар. 2012 г.

Порошенко. Чи продасться режиму бандократії?

Перебуваючи 9 березня 2012 року у Каневі (Черкаська обл.), Президент України В. Янукович під час спілкування з журналістами відзначив, що хоче, аби посаду міністра економічного розвитку і торгівлі зайняв нинішній голова ради Нацбанку Петро Порошенко.

"Хоча подання, наскільки мені відомо, вже готове, воно ще не надійшло до нас. Я не буду приховувати свого рішення: я мав грунтовну розмову з Петром Порошенком, і його настрій і пропозиції, які я від нього почув, мене цілком влаштовують. Тому я хотів би, щоб він працював", - підкреслив Янукович.

Він додав, що, наскільки йому відомо, наразі Порошенко перебуває не в Україні, і як тільки він повернеться, буде прийнято остаточне рішення [Українська правда].

Коментар Олега Соскіна, Голови Української Національної Консервативної партії

Українська Національна Консервативна партія позитивно сприймає небажання П.Порошенка йти до Уряду національної зради, який очолює представник п’ятої колони М.Азаров.

Порошенко як досвідчений політик та підприємець розуміє, що Кабмін Азарова сьогодні – це мрець в труні, для якого вже викопана яма на цвинтарі. А тому йти і працювати в нинішньому Уряді мерців абсолютно безглуздо.

Окрім того, Порошенко розуміє, що у нього хочуть забрати його бізнес, особливо конфіскувати найбільшу перлину його корпоративної групи – „5 канал” (канал чесних новин), і що з ним вчинять так само як з іншими.

До того ж, для Януковича дуже важливо, щоб Прошенко звільнив посаду голови ради Нацбанку, щоб остаточно підпорядкувати НБУ „єнакіївській сім’ї”.

Якщо ж Порошенко погодиться обійняти посаду міністра економічного розвитку і торгівлі, він на віки вічні зганьбить себе, свою сім’ю і свій рід в очах української нації.

Прес-служба
Української Національної Консервативної партії

Комментариев нет: