13 мая 2010 г.

Місцеві ради сьогодні нелегітимні

Мери міст та місцеві ради на сьогодні є нелегітимними. Місцеві вибори треба було проводити у травні. Не можна порушувати Конституцію України. Треба було обирати у травні і мерів, і місцеві ради, тому що вони були обрані на 4 роки за старою Конституцією, бо нова Конституція почала діяти через рік після змін. Тому і мери, і міські ради сьогодні нелегітимні. Верховна Рада сама винна, що не внесла зміни. Якщо вона не зуміла це зробити, отже, ця влада некомпетентна, і вона повинна була розпуститись.

1 комментарий:

Unknown комментирует...

Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз володію бізнесом, який я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.